Álláshirdetés ügyintéző munkakör betöltésére

2023. október 05. 09:43

Jelentkezőket keres a Békés Vármegyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság Gazdasági Igazgató-helyettesi Szervezet Költségvetési Osztály rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban, ügyintéző munkakör betöltésére.

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény rendelkezései az irányadók.

A rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszony időtartama: 

határozatlan idejű, kezdete: 2023. október 16.

Foglalkoztatás jellege:

teljes munkaidő (hivatali munkarendben)

Munkavégzés helye: 5600 Békéscsaba, Kazinczy u. 9.

Ellátandó feladatok: 

  • szállítói számlák ellenőrzése
  • bizonylatok könyvelésre történő előkészítése
  • főkönyvi könyvelési feladatok
  • költségvetési beszámolók, jelentések készítése
  • számviteli nyilvántartási feladatok

Az alkalmazás feltétele:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség;
  • büntetlen előélet
  • állandó belföldi lakhely;
  • egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
  • hozzájárulás kifogástalan életvitel ellenőrzés lefolytatásához;
  • szakirányú középfokú vagy
  • felsőfokú szakmai végzettség: pénzügyi, számviteli főiskolán vagy egyetemen szerzett szakképzettség,
  • MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete.

Az elbírálásnál előnyt jelent:

  • precíz, alapos, megbízható személyiség;
  • kiváló problémamegoldó képesség, kitartás, terhelhetőség;
  • mérlegképes könyvelő szakmai képzettség
  • Forrás.Net integrált ügyviteli rendszer ismerete.

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
  • részletes (fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul

A felvétellel kapcsolatosan további információt Börcsök Istvánné tű. alezredes, gazdasági igazgató-helyettes nyújt, az vfginaar.obepfbx@xngirq.tbi.uh email címen vagy a 66/549-470 telefonszámon.

A jelentkezés benyújtásának módja: 

Elektronikus úton a orxrf.uhzna@xngirq.tbi.uh r-znvy címen keresztül.

Benyújtási határidő: 2023. október 15.

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik.

A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt eredetben kell benyújtani.

A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a 

www.katasztrofavedelem.hu

 honlapon szerezhet.