Álláshirdetés
Jelentkezőket keres a Békés Vármegyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság, Igazgató-helyettesi Szervezet, Katasztrófavédelmi Hatósági Osztály rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban, szakügyintéző munkakör betöltésére.
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény rendelkezései az irányadók.
A rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű, kezdete: 2024. október 1.
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
Munkavégzés helye: 5600 Békéscsaba, Kazinczy u. 9.
Ellátandó feladatok:
- felszín alatti vízügyi, vízvédelmi hatósági, szakhatósági feladatok elvégzése
Az alkalmazás feltétele:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség;
- büntetlen előélet
- állandó belföldi lakhely;
- egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
- vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség vállalása;
- hozzájárulás nemzetbiztonsági ellenőrzés lefolytatásához;
- felsőfokú szakmai végzettség vagy utolsó éves hallgatói jogviszony, előnyben:
- vízrendezés,
- vízhasznosítás,
- árvízvédelem,
- felszín alatti vízügyi, vízvédelmi ismeretek, hidrogeológia szakterületek,
- vízellátással, szennyvíztisztítással, elvezetéssel, kezeléssel kapcsolatos vízügyi vízvédelmi feladatok.
Az elbírálásnál előnyt jelent:
- MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete;
- precíz, alapos, megbízható személyiség;
- kiváló problémamegoldó képesség, kitartás, terhelhetőség;
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
- részletes (fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul;
A felvétellel kapcsolatosan további információt Gombkötő Zoltán tű. alezredes, szolgálatvezető vagy dr. Igricz Mária osztályvezető nyújt, a orxrf.gvgxnefnt@xngirq.tbi.uh e-mail címen vagy a 66/549-470 telefonszámon.
A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton a orxrf.uhzna@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.
Benyújtási határidő: folyamatos
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik.
A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt eredetben kell benyújtani.
A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.