Álláshirdetés

Jelentkezőket keres a Békés Vármegyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság, Igazgató-helyettesi Szervezet, Katasztrófavédelmi Hatósági Osztály rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban, szakügyintéző munkakör betöltésére.

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény rendelkezései az irányadók.

A rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszony időtartama: 

határozatlan idejű, kezdete: 2024. október 1.

Foglalkoztatás jellege:

teljes munkaidő (hivatali munkarendben)

Munkavégzés helye: 5600 Békéscsaba, Kazinczy u. 9.

Ellátandó feladatok: 

  • felszín alatti vízügyi, vízvédelmi hatósági, szakhatósági feladatok elvégzése

Az alkalmazás feltétele:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség;
  • büntetlen előélet
  • állandó belföldi lakhely;
  • egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
  • vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség vállalása;
  • hozzájárulás nemzetbiztonsági ellenőrzés lefolytatásához;
  • felsőfokú szakmai végzettség vagy utolsó éves hallgatói jogviszony, előnyben:
  • vízrendezés,
  • vízhasznosítás,
  • árvízvédelem,
  • felszín alatti vízügyi, vízvédelmi ismeretek, hidrogeológia szakterületek,
  • vízellátással, szennyvíztisztítással, elvezetéssel, kezeléssel kapcsolatos vízügyi vízvédelmi feladatok.

Az elbírálásnál előnyt jelent:

  • MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete;
  • precíz, alapos, megbízható személyiség;
  • kiváló problémamegoldó képesség, kitartás, terhelhetőség;

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
  • részletes (fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul;

A felvétellel kapcsolatosan további információt Gombkötő Zoltán tű. alezredes, szolgálatvezető vagy dr. Igricz Mária osztályvezető nyújt, a orxrf.gvgxnefnt@xngirq.tbi.uh e-mail címen vagy a 66/549-470 telefonszámon.

A jelentkezés benyújtásának módja: 

Elektronikus úton a orxrf.uhzna@xngirq.tbi.uh   e-mail címen keresztül.

Benyújtási határidő: folyamatos

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik.

A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt eredetben kell benyújtani.

A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.