Álláshirdetés

Jelentkezőket keres a Békés Vármegyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság Szeghalmi Katasztrófavédelmi Kirendeltség Katasztrófavédelmi Hatósági Osztály hivatásos szolgálati jogviszonyban, hatósági főelőadó munkakör betöltésére.

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény rendelkezései az irányadók.

A hivatásos szolgálati jogviszony időtartama: 

határozatlan idejű, kezdete: 2024. március 1.

Foglalkoztatás jellege:

teljes munkaidő (hivatali munkarendben)

Munkavégzés helye: 5520 Szeghalom, Széchenyi u. 2-8.

Ellátandó feladatok: 

  • az elsőfokú tűzvédelmi szakhatósági, hatósági ügyekkel kapcsolatos feladatok végrehajtása
  • a tűzvédelmi hatósági ellenőrzések, a jogszabályban meghatározott esetekben kiszabott tűzvédelmi szankciók kiszabásának ügyeiben eljárás
  • közreműködés a tűzvédelmi szakterületet érintő jogszabály és intézkedés tervezetek véleményezésében, kidolgozásában
  • az előírt jelentések és adatszolgáltatások elkészítése
  • a felügyeleti és egyéb közigazgatási szervek felé történő adatszolgáltatási kötelezettségek elvégzése

Az alkalmazás feltétele:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség;
  • büntetlen előélet
  • állandó belföldi lakhely;
  • fizikai, egészségi, pszichológiai alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
  • hozzájárulás kifogástalan életvitel ellenőrzés lefolytatásához;
  • szakirányú felsőfokú szakmai végzettség: a hivatásos katasztrófavédelmi szerveknél, az önkormányzati és létesítményi tűzoltóságoknál, az önkéntes tűzoltó egyesületeknél, valamint az ez irányú szakágazatokban foglalkoztatottak szakmai képesítési követelményeiről és szakmai képzéseiről szóló 9/2015. (III.25.) BM rendelet 1. sz. melléklet 1.3.3. pontban felsorolt szakmai végzettségek.
  • MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete.

Az elbírálásnál előnyt jelent:

  • kiváló problémamegoldó képesség, kitartás, terhelhetőség;
  • műszaki beállítottság;
  • kiváló kommunikációs készség

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
  • részletes (fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul

A felvétellel kapcsolatosan további információt Kovács Krisztián tű. alezredes, kirendeltségvezető nyújt, a xevfmgvna.xbinpf.orxrfzxv@xngirq.tbi.uh  címen vagy a 66/371-211 telefonszámon.

A jelentkezés benyújtásának módja: 

Elektronikus úton a orxrf.uhzna@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.

Benyújtási határidő: 2024. január 15.

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik.

A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt eredetben kell benyújtani.

A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.