Ügyfélszolgálat

   Ügyfélfogadás

A Békés Vármegyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság Ügyfélszolgálati Irodája a 5600 Békéscsaba, Kazinczy u. 9. szám alatti épületben működik.
Ügyfélfogadási idő:Hivatali munkaidőben telefonos egyeztetés szerint
Ügyfélkapcsolati vezetőSzűcs Csaba tű. alezredes hivatalvezető
Telefon:(+36) 66 / 549-470
Fax: 
Postacím:Békés Vármegyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság
5600 Békéscsaba, Kazinczy u. 9.
E-mail:orxrf.htlsryfmbytnyng@xngirq.tbi.uh
Ügyfélfogadási időpontok:Hétfő 8:00-15:00 óráig
Szerda 8:00-15:00 óráig
Péntek 8:00-12:00 óráig

Hatáskör és illetékesség

A Békés Vármegyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság hatásköre főszabályként kiterjed a vármegye területén jelentkező iparbiztonsághoz, polgári védelemhez, tűzvédelemhez, vízügyi hatósági tevékenységhez kapcsolódó a közösség, vagy az egész társadalom érdekét szolgáló körülmények (közérdekű bejelentés), valamint egyéni jog- vagy érdeksérelem megszüntetésére irányuló – bírósági, vagy más hatósági eljárás hatálya alá nem tartozó – helyzet (panasz) kivizsgálására.

A Békés Vármegyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság illetékessége főszabályként a vármegye területére terjed ki (a vízügyi hatósági és vízvédelmi hatósági ügyek esetén az illetékességi területet a 223/2014. (IX. 4.) Kormányrendelet 2. számú mellékletének 4. pontja szabályozza).