Álláshirdetés
2023. december 12. 12:39
Jelentkezőket keres a Békés Vármegyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság Szeghalmi Katasztrófavédelmi Kirendeltség Katasztrófavédelmi Hatósági Osztály hivatásos szolgálati jogviszonyban, hatósági főelőadó munkakör betöltésére.
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény rendelkezései az irányadók.
A hivatásos szolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű, kezdete: 2024. március 1.
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
Munkavégzés helye: 5520 Szeghalom, Széchenyi u. 2-8.
Ellátandó feladatok:
- az elsőfokú tűzvédelmi szakhatósági, hatósági ügyekkel kapcsolatos feladatok végrehajtása
- a tűzvédelmi hatósági ellenőrzések, a jogszabályban meghatározott esetekben kiszabott tűzvédelmi szankciók kiszabásának ügyeiben eljárás
- közreműködés a tűzvédelmi szakterületet érintő jogszabály és intézkedés tervezetek véleményezésében, kidolgozásában
- az előírt jelentések és adatszolgáltatások elkészítése
- a felügyeleti és egyéb közigazgatási szervek felé történő adatszolgáltatási kötelezettségek elvégzése
Az alkalmazás feltétele:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség;
- büntetlen előélet
- állandó belföldi lakhely;
- fizikai, egészségi, pszichológiai alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
- hozzájárulás kifogástalan életvitel ellenőrzés lefolytatásához;
- szakirányú felsőfokú szakmai végzettség: a hivatásos katasztrófavédelmi szerveknél, az önkormányzati és létesítményi tűzoltóságoknál, az önkéntes tűzoltó egyesületeknél, valamint az ez irányú szakágazatokban foglalkoztatottak szakmai képesítési követelményeiről és szakmai képzéseiről szóló 9/2015. (III.25.) BM rendelet 1. sz. melléklet 1.3.3. pontban felsorolt szakmai végzettségek.
- MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete.
Az elbírálásnál előnyt jelent:
- kiváló problémamegoldó képesség, kitartás, terhelhetőség;
- műszaki beállítottság;
- kiváló kommunikációs készség
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
- részletes (fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul
A felvétellel kapcsolatosan további információt Kovács Krisztián tű. alezredes, kirendeltségvezető nyújt, a xevfmgvna.xbinpf.orxrfzxv@xngirq.tbi.uh címen vagy a 66/371-211 telefonszámon.
A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton a orxrf.uhzna@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.
Benyújtási határidő: 2024. január 15.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik.
A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt eredetben kell benyújtani.
A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.