Állásajánlat
2023. október 04. 11:22
Jelentkezőket keres a Békés Vármegyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság Gazdasági Igazgató-helyettesi Szervezet Költségvetési Osztály rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban, ügyintéző munkakör betöltésére.
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény rendelkezései az irányadók.
A rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű, kezdete: 2023. október 16.
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
Munkavégzés helye: 5600 Békéscsaba, Kazinczy u. 9.
Ellátandó feladatok:
- szállítói számlák ellenőrzése
- bizonylatok könyvelésre történő előkészítése
- főkönyvi könyvelési feladatok
- költségvetési beszámolók, jelentések készítése
- számviteli nyilvántartási feladatok
Az alkalmazás feltétele:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség;
- büntetlen előélet
- állandó belföldi lakhely;
- egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
- hozzájárulás kifogástalan életvitel ellenőrzés lefolytatásához;
- szakirányú középfokú vagy
- felsőfokú szakmai végzettség: pénzügyi, számviteli főiskolán vagy egyetemen szerzett szakképzettség,
- MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete.
Az elbírálásnál előnyt jelent:
- precíz, alapos, megbízható személyiség;
- kiváló problémamegoldó képesség, kitartás, terhelhetőség;
- mérlegképes könyvelő szakmai képzettség
- Forrás.Net integrált ügyviteli rendszer ismerete.
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
- részletes (fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul
A felvétellel kapcsolatosan további információt Börcsök Istvánné tű. alezredes, gazdasági igazgató-helyettes nyújt, az vfginaar.obepfbx@xngirq.tbi.uh email címen vagy a 66/549-470 telefonszámon.
A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton a orxrf.uhzna@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.
Benyújtási határidő: 2023. október 15.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik.
A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt eredetben kell benyújtani.
A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a
honlapon szerezhet.