Állásajánlat, ügyintéző munkakör betöltésére

2021. november 24. 13:59

Jelentkezőket keres a Békés Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság Gazdasági Igazgató-helyettesi Szervezet Költségvetési Osztály rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban, ügyintéző munkakör betöltésére.

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény rendelkezései az irányadók.

A rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszony időtartama: 

határozott idejű, kezdete: 2022. február 1.

Foglalkoztatás jellege:

teljes munkaidő (hivatali munkarendben)

Munkavégzés helye: 5600 Békéscsaba, Kazinczy u. 9.

Ellátandó feladatok: 

  • költségvetési tervezési feladatok
  • beszerzések pénzügyi koordinálása
  • vevőállomány nyilvántartása, számlázási feladatok
  • előírt analitikus nyilvántartások vezetése, egyeztetése
  • folyósított támogatások elszámolásával, elszámolásának ellenőrzésével kapcsolatos feladatok

Az alkalmazás feltétele:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség;
  • büntetlen előélet
  • állandó belföldi lakhely;
  • egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
  • a koronavírus elleni védőoltásnak az állami és önkormányzati intézményeknél foglalkoztatottak által történő kötelező igénybevételéről szóló 599/2021. (X.28.) Korm. rendelet 1. § (1) bekezdés e) pont, valamint a 2/A. § (1) bekezdés alapján a SARS-CoV-2 koronavírus elleni védőoltás megléte (kétdózisú oltóanyag esetén mindkét dózis)
  • hozzájárulás kifogástalan életvitel ellenőrzés lefolytatásához;
  • felsőfokú szakmai végzettség: pénzügyi, számviteli főiskolán vagy egyetemen szerzett szakképzettség, mérlegképes könyvelő szakmai képzettség.

Az elbírálásnál előnyt jelent:

  • MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete;
  • precíz, alapos, megbízható személyiség;
  • kiváló problémamegoldó képesség, kitartás, terhelhetőség

 

 

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
  • részletes (fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul

A felvétellel kapcsolatosan további információt Börcsök Istvánné tű. alezredes, igazgató-helyettes nyújt, a orxrf.gvgxnefnt@xngirq.tbi.uh e-mail címen vagy a 66/549-470 telefonszámon.

A jelentkezés benyújtásának módja: 

Elektronikus úton a orxrf.uhzna@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.

Benyújtási határidő: 2021. december 15.

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik.

A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt eredetben kell benyújtani.

A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.