Állásajánlat, ügyintéző munkakör betöltésére
2021. november 24. 13:59
Jelentkezőket keres a Békés Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság Gazdasági Igazgató-helyettesi Szervezet Költségvetési Osztály rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban, ügyintéző munkakör betöltésére.
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény rendelkezései az irányadók.
A rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszony időtartama:
határozott idejű, kezdete: 2022. február 1.
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
Munkavégzés helye: 5600 Békéscsaba, Kazinczy u. 9.
Ellátandó feladatok:
- költségvetési tervezési feladatok
- beszerzések pénzügyi koordinálása
- vevőállomány nyilvántartása, számlázási feladatok
- előírt analitikus nyilvántartások vezetése, egyeztetése
- folyósított támogatások elszámolásával, elszámolásának ellenőrzésével kapcsolatos feladatok
Az alkalmazás feltétele:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség;
- büntetlen előélet
- állandó belföldi lakhely;
- egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
- a koronavírus elleni védőoltásnak az állami és önkormányzati intézményeknél foglalkoztatottak által történő kötelező igénybevételéről szóló 599/2021. (X.28.) Korm. rendelet 1. § (1) bekezdés e) pont, valamint a 2/A. § (1) bekezdés alapján a SARS-CoV-2 koronavírus elleni védőoltás megléte (kétdózisú oltóanyag esetén mindkét dózis)
- hozzájárulás kifogástalan életvitel ellenőrzés lefolytatásához;
- felsőfokú szakmai végzettség: pénzügyi, számviteli főiskolán vagy egyetemen szerzett szakképzettség, mérlegképes könyvelő szakmai képzettség.
Az elbírálásnál előnyt jelent:
- MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete;
- precíz, alapos, megbízható személyiség;
- kiváló problémamegoldó képesség, kitartás, terhelhetőség
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
- részletes (fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul
A felvétellel kapcsolatosan további információt Börcsök Istvánné tű. alezredes, igazgató-helyettes nyújt, a orxrf.gvgxnefnt@xngirq.tbi.uh e-mail címen vagy a 66/549-470 telefonszámon.
A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton a orxrf.uhzna@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.
Benyújtási határidő: 2021. december 15.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik.
A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt eredetben kell benyújtani.
A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.