Állásajánlat
2020. december 09. 11:34
Jelentkezőket keres a Békés Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság Igazgató-helyettesi Szervezet Hatósági Osztály rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban, szakügyintéző (hatósági) munkakör betöltésére.
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény rendelkezései az irányadók.
A rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszony időtartama:
határozott idejű, 2021. február 1-től
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
Munkavégzés helye: 5600 Békéscsaba, Kazinczy u. 9.
Ellátandó feladatok:
- hatósági feladatok elvégzése (tűzvédelmi, iparbiztonsági)
- létesítési és használatbavételi eljárások elbírálása
- veszélyes anyagokkal foglalkozó üzemek hatósági felügyelete
- településrendezési tervezéssel kapcsolatos eljárások elvégzése
- veszélyes áruszállítással kapcsolatos hatósági tevékenység elvégzése
Az alkalmazás feltétele:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
- állandó belföldi lakhely;
- egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
- felsőoktatásban szerzett szakirányú (tűzvédelmi, iparbiztonság) végzettség;
- vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség vállalása;
- hozzájárulás nemzetbiztonsági ellenőrzés lefolytatásához;
Az elbírálásnál előnyt jelent:
- térinformatikai programok ismerete
- MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete;
- precíz, alapos, megbízható személyiség;
- kiváló problémamegoldó képesség, kitartás, terhelhetőség
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
- részletes (fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul
A felvétellel kapcsolatosan további információt Marton Gergely tű. alezredes, iparbiztonsági főfelügyelő nyújt, az tretryl.znegba@xngirq.tbi.uh e-mail címen vagy a 66/549-480 telefonszámon.
A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton a orxrf.uhzna@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.
Benyújtási határidő: 2021. január 10.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik.
A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt eredetben kell benyújtani.
A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.