Tartalomjegyzék

Állásajánlat

 Jelentkezőket keres a Békés Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság Gazdasági Igazgató-helyettesi Szervezet Költségvetési Osztály rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban, előadó (pénzügyi) munkakör betöltésére.

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény rendelkezései az irányadók.

határozatlan idejű, 2020. augusztus 01-től 

teljes munkaidő (hivatali munkarendben)

5600 Békéscsaba, Kazinczy u. 9.

 

Ellátandó feladatok: 

  • költségvetési tervezési feladatok
  • beszerzések pénzügyi koordinálása
  • vevőállomány nyilvántartása, számlázási feladatok
  • előírt analitikus nyilvántartások vezetése, egyeztetése
  • folyósított támogatások elszámolásával, elszámolásának ellenőrzésével kapcsolatos feladatok


Az alkalmazás feltétele:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • középfokú, szakirányú (pénzügyi, számviteli, gazdasági) végzettség;

Az elbírálásnál előnyt jelent:

  • Forrás SQL/NET program felhasználói szintű ismerete;
  • MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete;
  • precíz, alapos, megbízható személyiség;
  • kiváló problémamegoldó képesség, kitartás, terhelhetőség


A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
  • részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul

A felvétellel kapcsolatosan további információt Börcsök Istvánné tű. alezredes, gazdasági igazgató-helyettes asszony nyújt, az vfginaar.obepfbx@xngirq.tbi.uh e-mail címen.


A jelentkezés benyújtásának módja: 

Elektronikus úton a orxrf.uhzna@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.

Benyújtási határidő: 2020. július 31.


A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik.

A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt eredetben kell benyújtani.

A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni az a 33/1998. (VI.24.) NM rendelet alapján együttes rendelet alapján.

A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.