Tartalomjegyzék

Állásajánlat

Jelentkezőket keres a Békés Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság Igazgató-helyettesi Szervezet Hatósági Osztály rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban, szakügyintéző (hatósági) munkakör betöltésére.

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény rendelkezései az irányadók.

A rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszony időtartama: 

határozott idejű, 2021. február 1-től

Foglalkoztatás jellege:

teljes munkaidő (hivatali munkarendben)

Munkavégzés helye: 5600 Békéscsaba, Kazinczy u. 9.

Ellátandó feladatok: 

  • hatósági feladatok elvégzése (tűzvédelmi, iparbiztonsági)
  • létesítési és használatbavételi eljárások elbírálása
  • veszélyes anyagokkal foglalkozó üzemek hatósági felügyelete
  • településrendezési tervezéssel kapcsolatos eljárások elvégzése
  • veszélyes áruszállítással kapcsolatos hatósági tevékenység elvégzése

Az alkalmazás feltétele:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • állandó belföldi lakhely;
  • egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
  • felsőoktatásban szerzett szakirányú (tűzvédelmi, iparbiztonság) végzettség;
  • vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség vállalása;
  • hozzájárulás nemzetbiztonsági ellenőrzés lefolytatásához;

Az elbírálásnál előnyt jelent:

  • térinformatikai programok ismerete
  • MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete;
  • precíz, alapos, megbízható személyiség;
  • kiváló problémamegoldó képesség, kitartás, terhelhetőség

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
  • részletes (fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul

A felvétellel kapcsolatosan további információt Marton Gergely tű. alezredes, iparbiztonsági főfelügyelő nyújt, az tretryl.znegba@xngirq.tbi.uh e-mail címen vagy a 66/549-480 telefonszámon.

 

A jelentkezés benyújtásának módja: 

Elektronikus úton a orxrf.uhzna@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.

Benyújtási határidő: 2021. január 10.

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik.

A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt eredetben kell benyújtani.

A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.